Week 43

Gepubliceerd op 30 oktober 2023 om 08:16

Hi leuke mensen welkom bij een nieuwe week blog.

Wat een heerlijke week was dit, maar helaas komen aan alle leuke dingen een eind en hebben we gisteren Dylan, Bernadette en baby Thom weer op het vliegtuig terug naar Nederland gezet. Het blijft een onwerkelijk gevoel dat zij terug gaan en wij hier blijven. We gaan ze ontzettend missen maar hebben geweldige herinneringen mogen maken en natuurlijk de foto’s om naar terug te kijken. Afgelopen week hebben we nog een heleboel leuke dingen gedaan, benieuwd naar wat? Lees dan gauw verder.

De beste vriendjes samen naar de zonsondergang kijken. Hoe schattig is dit!

Ik eindigde de blog van vorige week met een leuke lijst van dingen die we deze week wouden gaan doen. We trapten maandag meteen af met een baby en man vrije strand middag voor Bernadette en mij. Om 3 uur lagen we op een strandbedje bij surfside en stond er een koud drankje naast ons op het tafeltje. Deze quality tijd was top, we hebben honderduit gepraat en gelachen. En we konden echt even helemaal ontspannen, een heerlijke start van deze nieuwe week. Voor we na 3 uurtjes weer naar huis reden aten we nog fish and chips en genoten we van de ondergaande zon. Op dinsdag stond na bijna 4 maanden een afspraak bij de kapper op de agenda. Best eng op zich, want in Nederland heb ik een tijd mijn haar zelf geverfd wat niet perse goed was. Daarom heeft vlak voor ik naar Aruba vertrok de beste kapster van Zwolle en tevens hele goede vriendin mijn haar een fijne opfrisbeurt gegeven waardoor het weer gezond uit zag. Om dan nu het lot van mijn haar bij een vreemde te leggen vond ik spannend. De gehele dag was een grote belevenis en niet echt op een goede manier! Ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt, en dat terwijl ik wel zin had in deze dag viel dat behoorlijk in het water. Ik zal over mijn ervaringen een losse blogpost schrijven anders wordt deze week blog zo lang, dus daar over later meer. Toen mijn afspraak eindelijk voorbij was kwam Bernadette me ophalen en reden we naar Surfside waar de mannen met de kids ook waren. Uiteindelijk sloten we de dag wel fijn af, we aten en dronken en speelden met kids en toen we thuis kwamen kon ik Neal zo slapend weg leggen. Wat heerlijk!

Lekker eten, drinken en vooral veel kletsen samen.

Een fantastische sunset als afsluiting van een gezellige man en kind loze middag!

Dinsdag middag met zijn allen op het strand. Neal vind de zee zo leuk!

We starten woensdag met een wandeling naar de Natural bridge. Officieel een makkelijk toegangbare route dus wij kwamen aan met de kinderwagen, dat viel toch even tegen dus Neal en Thom in de draagzak. Het uitzicht was het 100% waard, maar al snel reed de ene na de andere touringcar de parkeerplaats op en was het gedaan met de rust er kwamen allemaal Amerikaanse senioren die overal een foto van maken. Na dat we een pastechi hadden gegeten renden Tom en Dylan terug om de auto’s op te halen want ondertussen was het al echt warm geworden. Vanavond kwamen Loek (collega van Tom) en zijn vriendin Inge langs om een paar uur op de jongens te passen zodat wij met zijn vieren uit eten konden en deze fijne vakantie samen konden afsluiten. We aten bij Texas de Brazil en het was waanzinnig. Elke keer kwam er een nieuwe ober met een spies met vlees aan tafel en konden we zelf aangeven of we iets wel of niet wouden en ook het dessert menu was waanzinnig. Kleine porsies kennen ze hier niet. Het was een onwijs gezellige avond en bij thuiskomst hadden de jongens keurig allebei doorgeslapen. Een geslaagde afsluiting van een vakantie die nog een paar dagen mag duren. Donderdagochtend wouden we naar babybeach gaan maar helaas begon de dag met bewolking en wat regen waardoor dit plan niet door ging. Het weer was wel top voor Tom en Dylan om lekker hard te lopen en Bernadette en ik hadden een ontspannen ochtend thuis. Omdat het gelukkig wat opklaarde in de middag reden we naar Eagle beach en hebben we alsnog de middag op het strand door gebracht.

Helaas konden we niet op het bridge staan, dit werd afgeraden. Gelukkig konden we voor alle toeristen kwamen toch nog zelf ook even de toerist uithangen en wat mooie foto’s maken. Het is wel echt prachtig om deze natural bridge te zien, zeker een aanrader als je op Aruba bent. Kom dan wel voor 09:00 dan is het nog rustig0.

Wat een heerlijke avond en heerlijk eten.

Zoals op de foto te zien is kwamen ze aan tafel en kon je zelf aangeven hoe groot of wel deel van het vlees je wou. Het werd van de spies gesneden en met een tangetje kon je het dan aanpakken.

Ook het dessert was AMAZING. En geen lullig klein stukje, het water loopt me gewoon weer in de mond.

Omdat Dylan en Bernadette babybeach toch graag wouden zien reden we vrijdag ochtend die kant op. Tom en ik zijn al echt verwend want dit is ongeveer 40 minuten van ons huis, en wij klagen meteen dat het zo ver is, niks meer gewend haha. Dylan zijn fotografie talent was niet onopgemerkt gebleven en hij was door een collega van Tom en zijn vrouw gevraagd voor een newborn shoot die plaats vond op vrijdagochtend, Tom ging met hem mee en Bernadette en ik zouden alvast een palapa scoren op het strand. Toen wij op het strand aan kwamen stond een groot deel van de parkeerplaats al blank, en ook het strand zelf liep bij elke golf onder water. Het opzetten van Neal zijn tentje was onmogelijk en daardoor was het niet bepaald ontspannen op het strand zitten. Toen Tom en Dylan anderhalf uur later aansloten zagen zij ook dat het alles behalve ideaal was om nu op het strand te blijven en daarom reden we tegen 12 uur weer naar huis. Maar Dylan en Bernadette hebben babybeach in ieder geval van hun lijstje kunnen vinken! Vanavond hadden Tom en ik de 30th surprise birthday van Ruben op de planning staan, Dylan en Bernadette zouden een avondje op Neal passen waardoor we gezellig samen die kant op konden. Hoe grappig is het dat je zelf oppas regelt maar vervolgens wel maar al te graag met die baby’s van anderen in je armen staat. De avond was gezellig en Ruben was erg verrast.

Het weekend begon rustig, Tom en Dylan gingen op de kazerne naar een crossfit wedstrijd kijken en ik kon werken aan mijn blog terwijl Bernadette een boek las. Rond 4 uur bracht ik Tom, Dylan en Ruben naar de High rise want zij hadden een bootfeestje met een aantal collega’s en partners. Helaas daar eenmaal aangekomen stonden verschillende stranden onder water en ging strandtent Bugaloe dicht vanwege overstromingen (foto is gemaakt van een filmpje), en helaas besloot ook de boot die gereserveerd was niet uit te varen vanwege een onrustige en onstuimige zee. Dit was wel een domper voor de mannen maar uiteindelijk hebben ze het met de groep alsnog erg gezellig gehad. Bernadette en ik besloten een chille avond te hebben met tapas hapjes en we keken heerlijke foute Nederlandstalige films op de beamer onder de veranda en dat was erg gezellig! Zondag brak aan, alweer de laatste ochtend op Aruba voor de vakantiegangers. Rond een uur of 11 brunchten we met zijn allen bij salt and peper als afsluiting van deze vakantie. De rest van de middag brachten we thuis door waar Dylan en Bernadette hun spullen inpakten en rond 5 uur reden we naar het vliegveld en werd er helaas alweer afscheid genomen. Ik ben er echt niet goed in, in afscheid nemen.. Zal dat ooit wennen? Het waren in ieder geval twee top weken en we hebben genoten.

Niet normaal toch? Je zou er maar net gezeten hebben met een bord eten. Gelukkig was dit niet het geval maar hierna ging Bugaloe wel dicht. Logisch!

We keken verliefd in Frankrijk, en Hart op de juiste plek. Twee voorspelbare Nederlandse films maar toch zo leuk om te zien. Helemaal feel good!

Tom en Dyl hadden meat and eggs en Bernadette en ik hadden het Amerikaanse ontbijt met een pancake erbij. Zoals altijd smaakte het goed.

Lieve Dylan, Bernadette en natuurlijk liefste baby Thom bedankt voor alles!

En jij ook bedankt voor het lezen van deze weekblog. Hopelijk ben je er volgende week, tot dan β˜€οΈ!